Ja WIEM, których wybrałem

"Ja WIEM, których wybrałem" , Takie zapewnienie usłyszałam w Ewangelii 26 Kwietnia, w dniu w którym słowa z Ewangelii dnia były mi szczególnie bliskie .

Tylko jak wierzyć tym słowom Jezusa zapisanych przez Świętego Jana, skoro na każdym kroku spotykam swoje słabości ??

Nie jedna i nie dwie sytuacje w których emocje biorą górę, pokazują mi jak słabym człowiekiem jestem, ile jest we mnie pychy, niecierpliwości, lenistwa...

Jezus jednak jest wierny swojemu słowu. I wybrał właśnie mnie do tej konkretnie misji. City of hope to miejsce w którym zapewne doświadczę wielu słabości- tych fizycznych związanych z innym klimatem, z ograniczeniami ludzkiego organizmu, z problemami z komunikacją ale także tych duchowych. Wiem jednak, że Bóg jest wierny swoim słowom a przecież powiedział MOC W SŁABOŚCI SIĘ DOSKONALI. Ufam głęboko, że ON chciał właśnie mnie właśnie tu i właśnie teraz. Nie pozostaje mi nic innego jak zawołać JEZU UFAM TOBIE i z uśmiechem rozpocząć moją roczną misję w Lusace. To Lecimy :)